Thursday, March 02, 2006

Gangguan bekalan air akan berlaku di beberapa kawasan di wilayah Kuala Lumpur dan Selangor 1/3/2006-9/3/2006

Kuala Lumpur - Gangguan bekalan air akan berlaku di kawasan-kawasan di wilayah Kuala Lumpur dan Selangor yang disebabkan oleh kerja-kerja pembersihan kolam/tangki air seperti berikut:- 1) Tarikh gangguan : 2 Mac 2006 (Khamis), dari jam 9.30 pagi - 9.30 malam. Wilayah : Petaling Kawasan yang terlibat : Keseluruhan seksyen 5,6,7,8,9,10 dan 52 (PJ State), Vista Angkasa, Perumahan Rumah Pangsa PKNS Kg. Kerinchi, Mid Valley dan Petaling Height 2) Tarikh gangguan : 2 Mac 2006 (Khamis), dari jam 9.30 pagi - 12.30 tengah malam. Wilayah : Petaling Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Perumahan Taman Sri Putra 3) Tarikh gangguan : 2 Mac 2006 (Khamis), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Taman Halaman Kesuma 4) Tarikh gangguan : 3 Mac 2006 (Jumaat), dari jam 9.00 malam - 5.00 pagi (4 Mac). Wilayah : Hulu Selangor Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Bandar Rawang Jaya, Sungai Choh 5) Tarikh gangguan : 3 Mac 2006 (Jumaat), dari jam 9.30 pagi - 11.30 malam. Wilayah : Petaling Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Taman Bukit Subang 6) Tarikh gangguan : 3 Mac 2006 (Jumaat), dari jam 9.30 pagi - 9.30 malam. Wilayah : Petaling Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Bandar Puchong Utama 7) Tarikh gangguan : 4 Mac 2006 (Sabtu), dari jam 10.00 malam - 10.00 pagi (5 Mac). Wilayah : Klang Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Jalan Kebun, Taman Berjaya, Jalan Istana, Istana Alam Shah, Pejabat Daerah Klang, Pejabat MPK, Pejabat SYABAS, Bukit Tinggi, Taman Botanic, Kampung Pulau Indah, Kawasan Perindustrian Pulau Indah Fasa 1&2, West Port Terminal, Star Cruise, Telok Gong dan Kota Permai. Wilayah : Kuala Langat Kawasan yang terlibat : Sijangkang, Batu 9 kebun Baru, Batu 10 Kebun Baru, Telok Panglima Garang (termasuk kawasan industri) Bukit Komandol dan Pulau Carey 8) Tarikh gangguan : 5 Mac 2006 (Ahad), dari jam 9.30 pagi - 9.30 malam. Wilayah : Petaling Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Perindustrian S.B Jaya, Sg Buluh 9) Tarikh gangguan : 6 Mac 2006 (Isnin), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Sri Rampai, Setapak Jaya, Setapak Permai, Kg. Pasir Wardiburn, Kg. Loke Yew dan Flat DBKL 10) Tarikh gangguan : 6 Mac 2006 (Isnin), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Taman Setiawangsa 11) Tarikh gangguan : 7 Mac 2006 (Selasa), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Kondo Rustika 12) Tarikh gangguan : 7 Mac 2006 (Selasa), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Sri Gombak Fasa 8,9,10,11,12 dan Kampung Melayu Sri Gombak 13) Tarikh gangguan : 8 Mac 2006 (Rabu), dari jam 9.30 pagi - 9.30 malam. Wilayah : Petaling Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Bukit Serdang (Permata). 14) Tarikh gangguan : 8 Mac 2006 (Rabu), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Desa Aman Puri dan Wangsa Permai. 15) Tarikh gangguan : 8 Mac 2006 (Rabu), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Taman Wangsa Ukay, Bukit Utama, Taman Bukit Jaya, Super Home, Jalan Wangsa 5A, Apartment Atheneum, Bukit Antarabangsa dan Kampung Sungai Sering. 16) Tarikh gangguan : 9 Mac 2006 (Khamis), dari jam 9.30 pagi - 12.30 malam. Wilayah : Petaling Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Damansara Damai 17) Tarikh gangguan : 9 Mac 2006 (Khamis), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak Kawasan yang terlibat : Keseluruhan sepanjang Jalan Hulu Klang Segala kesulitan amatlah dikesali. Para pengguna dinasihatkan agar menyimpan bekalan air secukupnya serta menggunakan air secara berhemah sepanjang tempoh gangguan tersebut. Sebarang pertanyaan atau aduan sila hubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan (PUSPEL) menerusi talian bebas tol 1-800-88-5252 atau melalui sistem pesanan ringkas, s-m-s dengan menaip PUSPEL jarak taipkan aduan atau pertanyaan hantar ke 39222 atau lawati laman web SYABAS di www.syabas.com.my untuk maklumat lanjut. Sekian, harap maklum. NAEMUDDIN ABDULLAH Pengarah Eksekutif, Komunikasi Korporat & Perkhidmatan Pelanggan Sumber Berita Dari : Shima, Eksekutif Perhubungan Media

No comments:

Post a Comment